Korte lijnen en persoonlijk contact

In juli 2020 ben ik gestart met Avasa administratieve dienstverlening. Met ruim 11 jaar ervaring bij een administratiekantoor kwam ik tot de ontdekking dat ik jou als Zzp’er beter van dienst kan zijn. Je bedrijf kan niet zonder een goede administratie, maar je bent zelf liever bezig met je eigen passie. Het is míjn passie om jou te helpen en te ontzorgen in je administratie. In de naam Avasa herken je mijn eigen naam omdat ik onze persoonlijke relatie heel belangrijk vind.

Ik help je als tijdelijke vervanging van een zieke werknemer, ik verzorg een kort traject met bijvoorbeeld het invoeren van nieuwe boekhoudsoftware of we gaan een langdurige samenwerking aan om jou te ontlasten van jouw hele financiële administratie. Samen bepalen we hoe ik je kan helpen. Soms denk je: “voor die paar uurtjes zoek ik intern wel naar een oplossing, daarvoor ga ik niet iemand van buiten halen”. Juist dan kan ik je flexibel ondersteunen, je zit nergens aan vast. Met mijn helder uurtarief is alles simpel geregeld zonder de lasten van een vast dienstverband. Tevreden klanten laten hun boekhouding bij mij achter en focussen zich op waar zij goed in zijn: het runnen van hun eigen bedrijf. Dat geeft je rust. Het uitgangspunt van een prettige samenwerking van jouw vraag en mijn ondersteuning is vertrouwen.

Door korte lijnen en persoonlijk contact sta ik altijd voor je klaar. Ik ben maar een telefoontje, een appje, een mail verwijderd en je bent direct bij de juiste persoon. Als het nodig is ook ’s avonds of in het weekend. Avasa ontzorgt.

Anja van Sambeek Avasa

Anja van Sambeek

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvend gesprek.

Avasa administratieve dienstverlening zorgt dat jouw administratie up-to-date is.